PIELĘGNACJA I OCHRONA TWOJEJ NOWEJ OCYNKOWANEJ PRZYCZEPY Z PODWOZIEM
PIELĘGNACJA I OCHRONA TWOJEJ NOWEJ OCYNKOWANEJ PRZYCZEPY NA PODWOZIU
- Wszystkie nowe przyczepy Brian James Trailers posiadają komponenty ze stali ocynkowanej, aluminium oraz stali ocynkowanej elektrochemicznie (BZP).
- Materiały i procesy są zaprojektowane tak, aby chronić konstrukcję przyczepy przed korozją, np. powstawaniem tlenku żelaza na stali.
- Ocynkowanie uzyskuje się przez zanurzenie surowych elementów stalowych w kąpieli cynkowej w wysokiej temperaturze.
- Powstała powłoka cynkowa na stali różni się od każdej malowanej powierzchni i będzie chronić stal przez wiele lat.
- Ocynkowanie to przede wszystkim powłoka ochronna. Nowa powłoka może być refleksyjna i jasna, jednak z czasem naturalnie zmienia się na ciemniejszą i plamistą. W okresie zimowym, gdy drogi są silnie posypywane solą, proces ten może się znacznie przyspieszyć.
- W połączeniu z ogólnym zabrudzeniem drogowym i sadzą może to powodować zmianę wyglądu nowej przyczepy oraz jej osprzętu, w tym elementów aluminiowych i ocynkowanych elektrochemicznie (BZP).
- Sól drogowa lub środki czyszczące o właściwościach korozyjnych pozostawione na przyczepie nie będą miały długoterminowego negatywnego wpływu na konstrukcję przyczepy, ale mogą powodować, że przyczepa i jej komponenty zaczną wyglądać na zużyte. Aby w maksymalnym stopniu zachować estetykę nowej przyczepy, zaleca się spłukanie jej czystą wodą przed pozostawieniem na postoju, szczególnie w miesiącach zimowych.
- Szczególnie zaleca się to, gdy przyczepa jest przechowywana w budynku, ponieważ nie jest wówczas płukana naturalnym deszczem.
- Na powierzchni mogą pojawić się białe plamy proszkowej substancji zwanej tlenkiem cynku, jeśli przyczepa nie będzie odpowiednio przygotowana.
- Efekt ten może również wystąpić na komponentach aluminiowych i ocynkowanych elektrochemicznie (BZP). Nieprzestrzeganie tych zaleceń nie powoduje negatywnego wpływu operacyjnego przyczepy, jest to wyłącznie kwestia estetyczna. Brian James Trailers nie ponosi odpowiedzialności za zmiany wyglądu powierzchni związane z ocynkowaniem, komponentami aluminiowymi lub elementami BZP.